fredag 15 oktober 2010

Hektisk period

Som jag uttryckt tidigare så har den här hösten varit helt fullsmetad med göromål. Både tråkiga och roliga. Den håller på att ebba ut så sakteliga, bara det blir november så ser det lite glesare ut i schemat. Egentligen vill jag inte hålla på och längta framåt hela tiden, men det ska bli skönt med lite lugnare (som det verkar i alla fall) tempo.
Badrummet håller på att bli klart, bilen är halvlagad, och plåtarna till huset sitter till hälften på plats (känns bra eftersom det inte var riktigt tätt tidigare...). Ja, det var det som hunnits med. Hälften kvar bara och resten får vara till en annan gång.
Men jag ska snart få åka ut i världen! New York väntar på mig, och om en vecka är det dags! Det ska bli så kuuul! Jag, mamma och mormor ska ge oss iväg till Det Stora Äpplet.

Inga kommentarer: