onsdag 12 december 2012

121212

Halva december har liksom bara försvunnit! Snö har vi fått i massor, och det är vackert som ett julkort ute.
 
I fredags hade vi avslutningsfest med MAVA, vi ska ju kovertera till ett AVA efter nyår, och såg till att ha en rejäl fest med alla härliga tjejer. Jätteroligt var det! En riktigt lyckad fest!
 
I söndags hade vi vinlotteri hos Eva, jag gick utan vinst den här gången också... Nästa gång är det banne mig min tur att dra hem storvinsten!
 
Förra året tänkte jag att jag skulle ha semester i december så att man hinner njuta av den här mysiga tiden innan jul. Istället har jag jobbat mer än vad jag brukar och de få lediga dagarna har varit uppbokade med en massa göromål, så i vanlig ordning är det slut på ork och tålamod. Usch, hela den här hösten har varit hemsk! Hoppas att julen kommer med någon slags frid ändå...
 

 

Inga kommentarer: