söndag 4 november 2012

Börja om från början

Det tog mig halva veckan att hämta igen krafterna efter Birgittas 50-årsfest, Herregud, jag håller på att bli gammal! Någon partyprinsessa kan man inte bli beskylld för att vara i alla fall. Men det var väldigt roligt. God mat och trevligt sällskap! Kom i säng 04.30 och kunde inte sova, så det blev ingen sömn det dygnet. Till råga på allt så var det dags att ställa tillbaka klockan (skräcken för oss föräldrar som redan har onödigt morgonpigga barn...).
 
Barnen har varit höstlovs-lediga i veckan. Jag har varit hemma med dem och vi har mest latat oss, aktiviteterna har varit få och vädret riktigt pissigt. Men det har varit skönt att vi varit inne och kurat och inte har haft ett så högt tempo, det är ju högt nog under alla andra veckor.
 
Den kommande veckan ska jag i alla fall försöka röra på mig (det har jag aldrig tänkt förut ;-) så kanske jag kan slippa köpa en ny större garderob (ja, innehållet i alla fall), och har jag tur kanske jag får lite mer energi. Det vore på sin plats. Men ikväll blir det chips och slappande i soffan efter att barnen somnat!
 
 

Inga kommentarer: