fredag 27 maj 2011

Jag vill bara göra ingenting!

Oj, vad det blir långt mellan inläggen nu för tiden! Det är väl tiden som tryter kan jag väl bara konstatera. Jag har de senaste kvällarna varit helt förbi av trötthet. Jag tycker att det är så himla synd att den här tiden på året, som är den allra härligaste, alltid ska vara så fullspäckad med göromål att man inte hinner njuta av det man längtat efter i så många månader. Nu när sommaren äntligen håller på att vakna till så borde man inte göra annat än att vara sysslolös och njuta, istället är det värsta stressen inom alla områden. På jobbet, i hemmet, utomhus, alla aktiviteter, skola och dagis. Pust och GRRRRR!!!
Nästa år ska jag dela upp min semester så att det inte blir så kompakt med alla lediga dagar på samma gång. Det borde resultera i lite mer luft i tillvaron kanske.

1 kommentar:

Ammeli sa...

Håller med dig! Funderar ofta när det är dags att säga ifrån... Alla MÅSTEN kring skola,dagis etc.. JAg känner mig ofta som en dålig förälder som nästan "kräks" åt alla aktiviteter - MEN jag älskar ju det.. Undrarar bara varför man inte kan tänka att vi gör det mitt i terminen istället?..
Ville bara säga att det var skönt att läsa ditt inlägg, känner samma sak :)
Kramis