tisdag 3 maj 2011

Nykomling i familjen

Jag har jobbat hela helgen igen, kommande helg är det Caprice, vårkonsert med kören (och Måns Zelmerlöw!) och repetitioner på kvällstid hela veckan. Inatt jobbat Åke natt så det blir inte mycket vi ses den här veckan. Jag gillar inte när det är fullspäckat schema, jag känner mig stressad av det. Men, men det är bara att gilla läget, nästa vecka blir det bättre.

Igår bytte Alma och Elvira rum med varandra, det blev bra och båda två är jättenöjda! (Otroligt att det är det bägge två på samma gång!) Kul!

I helgen medan jag jobbade så tog familjen och skaffade en liten kattunge. Den bor hos farmor och ska hela Sigge. Han är ooootroligt gullig!

Nu ska jag gå och lägga mig, tänker lite på morfar som ska operera sig imorgon. Cancer i urinblåsan. Allt pekar på att allt ska gå bra, så jag utgår ifrån det, men håller ändå alla mina tummar.

1 kommentar:

Ann-Sofi E sa...

Vore roligt med en bild på Sigge. Jag skulle hemskt gärna vilja ha en katt men tyvärr så är Stefan allergisk...