måndag 6 september 2010

Stjäl tid

Sitter på jobbet och stjäl lite tid ifrån Landstinget. Det kan de ha för jag har slitit häcken av mig hela helgen, och knappt suttit på rumpan! Det har varit en extremt jobbig helg, och jag känner tydligt att jag inte har någon rutin längre. Men, men, efter den här helgen borde den ju vara på gång...
Annars så kan jag ju kommentera lite om mitt senaste inlägg då jag städat och slitit tills huset var tipp-topp (ja i alla fall i några timmar). Jag har ju berättat att vi håller på att göra ett nytt badrum på nedervåningen, och igår var det dags att slipa spackel. Resultatet av detta blev att det nu är slipdamm över HELA huset. ÖVERALLT! Jag började faktiskt att gråta då jag insåg att allt mitt slit var förgäves...
Imorgon är jag ledig, och då ska jag ligga på soffan, möjligvis ta en promenad, men jag tänker faan inte städa!

Inga kommentarer: