torsdag 2 september 2010

Latmask

Ja, i alla fall då det gäller bloggandet, i annat fall kan jag faktiskt inte kalla mig för det. Jag/vi har hundra järn i elden för tillfället. Just nu storstädas det och renoveras badrum (ingen bra kombination, men det var verkligen tvunget med städning, och en rejäl sådan).
Jag har börjat jobba. Jag skulle vilja spola framåt lite, för man har ju totalt tappat rutinen... Jag känner mig som ny, men ändå vet jag vad det handlar om, det är lite märkligt då man inte får alla bitarna på plats. Men jag hoppas att det kommer tillbaka. Det är i alla fall rätt så roligt, och framför allt kul att träffa alla mina härliga arbetskamrater igen!
Elvira stormtrivs fortfarande i skolan och det är så roligt, hon är så glad och nöjd! Alma är fortfarande rätt så arg, men det svänger lite. Och Majken, jag tror att hon håller på att gasa på lite, hon har nog vilat sig i form hon med ;-)

Inga kommentarer: