onsdag 25 augusti 2010

Tillbaka till rutinerna

Det har gått lysande för min stora dam att börja i skolan! Hon var rejält pirrig innan och ville inte alls gå, men hon ändrade sig snabbt, och tycker att det är jätte-jätte-jättekuuuul! Det känns skönt i hjärtat.
Mellandamen tycker också att det är roligt med dagis, men hon har återgått till sitt arga humör igen, rätt frustrerande för det går bara ut på att hon ska vara arg och tvär, hon får liksom ingen vinst av det...
Och lilla damen då, hon står, vinkar, går med hjälp, flirtar och är som ett solsken hela hon! Underbart!
Idag har jag en lång lista på shopping. Ingen vidare rolig sådan, mest regnkläder, stövlar och sån´t som behövs nu då det snart är höst. Men jag kanske köper något litet till mig själv också, för jag har namnsdag idag :-)

1 kommentar:

mor sa...

...ja, du får väl inget av nå´n annan. En nätgrattiskram kan du få iaf ;-)