lördag 7 augusti 2010

Pyjamasparty

Hade fulla huset med ungar igår kväll. Ludvig skulle sova här eftersom Eva och Andreas var på Ulf Lundell i stan, så barnen hade gjort upp planer på vad som skulle ske under kvällen. Det var lekar av olika slag, pyjamasparty, myskväll med chips och ostkrokar och hyrfilm. Grann-barnen var också med så det blev en hel hög. De hade roligt och somnade sent, precis som det ska vara när man sover över.
Jag gick annars lös med målarsprutan igår. Hade samlat ihop lite målningsjobb som jag sedan sprutade, det gick ju jättefort, och var riktigt roligt. Så nu kan jag stryka en punkt på listan.
Det blev plötsligt lite mycket att göra då vi upptäckte att det var mögel i badrummet nere. Alla våra andra planer får vänta ett tag eftersom vi måste ta detta först.
Men idag tror jag att jag ska fortsätta lite med målningen, det är inredningen i bussen som ska målas. Snart är den färdigpiffad! Besiktning på onsdag, håller tummarna!

Inga kommentarer: