onsdag 15 september 2010

Trött, tröttare, tröttast.

Ledig idag med mina två minsta. Jag har jobbat och varit borta väldigt mycket de senaste två veckorna, så det känns skönt att det blev en gråtrist dag så jag kan vara inne och kura och ta det lugnt. Jag är helt utmattad efter jobbet, det har varit så fruktansvärt mycket att göra varje arbetspass. Jag ska ta mig en funderare på om man verkligen ska ha det så här, om det är okej att slita ut sig för otillräcklighet och pisslön...?
I helgen var vi på blixtvisit i Stockholm för att vara med på möhippa och svensexa för Johannes och Lisa. Vi tjejer var först hemma hos Lisa och hade små aktiviteter för henne, drack lite vin och surrade. Sedan var vi på en båt som åkte runt i skärgården och det serverades räk- och tacobuffé. Det blev som en liten finlandsfärja senare på kvällen, dvs i stort sett alla var radiostyrda och började dansa och hångla. Lite som i Njurunda... Men det var roligt! Och framför allt kul att träffa alla som sedan ska komma på bröllopet, det var ett gäng trevliga tjejer.
Det har blivit dåligt med träning och motion de senaste två veckorna, och det känns i ryggen. Måste ta tag i det igen. Ikväll blir det crosstrainern och jag!

Inga kommentarer: