lördag 21 januari 2012

33 år

Japp, igår fyllde jag år. 33 år, jag håller på att bli gammal... Eller vuxen, eller nåt. Jag är nöjd med dagen. Åke och jag var på stan och åt lunch, och sedan var det kalas för hela slanten. Mamma och pappa var här och åt middag med oss och sedan blev det en massa tårta och fika. Vi delade upp släktingarna i två omgångar, och det var bra, då hann man med att prata med varandra utan att det blev alltför rörigt.
Jag fick pengar, en bh, blomstercheckar och sminkborttagning från Clinique.

Idag har vi en ovanligt lat och trött dag. Alla är trötta och vi bara degar omkring här hemma. Skönt faktiskt. Vi har tagit en liten tur med sparken med tjejerna, men det blir nog det mest kreativa vi gör idag.

Jag vet att jag skrivit tidigare att "Nu börjar mitt nya liv". Jag har tyvärr misslyckats med starten av mitt nya, hälsosamma liv, jag liksom bara skiter i att ta tag i det av någon anledning. Jag är helt förtappad då det gäller nyttigheter och motivationen vägrar att infinna sig. Min jäkla förkylning lyckas också komma tillbaka lite då och då, den liksom lurar bakom hörnet hela tiden, så jag är rätt så trött också. Jag ska väl frossa klart och vila lite till och be en bön om att motivationen kommer under mitt 33:e år, helst under nästa vecka...

Inga kommentarer: