tisdag 17 januari 2012

After work

Igår kväll var vi några stycken från jobbet som träffades och skulle gå på After work. Istället blev vi kvar på förfesten som var väldigt rolig! Det är så kul att träffas utanför den vita uniformen och snacka och skvallra :-)
För tillfället är jag ganska less på jobbet (en svacka bara), men jag tröttnar aldrig på mina härliga arbetskompisar! Jag är så glad för att jag får vara med i detta härliga gäng!

Trött, tröttare, tröttast idag. Inte pga av att jag har druckit mig till det, utan för att jag sovit dåligt i många, många nätter. Här hemma bråkar vi om dagarna och trasslar med diverse nappar, mjölkglas, gosefiltar, kiss i sängen och mardrömmar om nätterna. Jag ska sluta mitt gnällande här, för annars kommer jag igång rejält, och då blir listan låååång. Jag säger bara: Mot ljusare tider tack!

1 kommentar:

Ann-Sofi E sa...

Ååååå vilka godingar....Saknar er på MAVA ofta och mycket.Men jag trivs otroligt bra på IVA. Men ni godingar har en speciell plats i mitt hjärta.