tisdag 15 maj 2012

Olika perioder

Jag har lagt märke till att tisdagar är ena riktiga tjafsdagar. Barnen är mer trötta och det innebär också mer bråk. Det har varit en kort period som har varit lite lugnare vad gäller bråk, men nu är de på gång igen... Herreguud, får man ta den ena och slå den andra med?!

Appropå perioder så har jag haft en lång sådan där jag inte haft någon som helst lust att göra något här hemma, jag har t ex en massa målningsjobb som ska göras, det börjar bli dags att ta tag i det nu och få fram inspirationen till att göra klart de sista småsakerna inomhus. Om man tittar i köket är det snart dags att börja om...
Jag tror minsann att jag ska ta fram målarburk och pensel idag!
Men först ska jag åka och fika hos Eva. Barnen är på dagis så vi får en helt egen fikastund :-)

Inga kommentarer: