måndag 28 maj 2012

Helgen som gått i bilder

Vi hade bröllopsdag i torsdags, vår fjärde. Det var ett strålande väder och vi hade barnvakt. Vi tog gammelbilen och åkte Kustvägen (egentligen borde den kallas Skogsvägen, för man knappt skymtar havet under hela vägen...) och for till Mellanfjärden och åt middag. Vi var helt ensamma på resturangen och satt på uteserveringen i solen, det var riktigt mysigt! Och maten var väldigt god :-)



 Min prins




I fredags hade vi även en mysig dag på stan jag och Åke, så nu har vi hunnit med att umgås lite, det känns mysigt att ha fått rå om varandra, annars har det ju varit lite klent med det den senaste tiden.


 Alma tappade sin andra tand i fredags!

Igår var det morsdag. Jag jobbade som vanligt (tror att jag har jobbat samtliga morsdagar de senase åren) men på kvällen fixade vi middag hos Eva och Andreas. Mamma och pappa var inte hemma så det blev vi och mormor och morfar som kalasade. Jag fick två par ballerinaskor och dessa fina blommor av mina hjärtan!


Idag har jag och Emma gått promenad runt Sidsjön, blåsigt men skönt. Vi avslutade med en lunch på Invito :-)
Nu är det nedräkning till Barcelona, på fredag bär det av! Det ska bli kuuul!

1 kommentar:

Mor sa...

Jag åker på torsdagskväll jag;-)