fredag 22 juni 2012

Midsommarafton 2012

Jag sitter på jobbet och är lite sur för att jag måste jobba då alla andra är lediga. Jag vet, man väljer själv som det brukar heta, men det är inte läge att komma med det idag när jag helst av allt vill vara med min familj! Jag hann i alla fall med sillunchen hos mamma och pappa om än lite stressat för min del, men lite midsommar fick jag i mig ändå.

Jag tog även på mig att jobba natten (jag är ju ändå här och kvällen är redan förstörd), funderar lite på hur jag ska orka vara vaken, men jag får väl tänka på vilka fina pengar det blir med både övertid och storhelgstillägg, de kommer att sitta fint nu när vi måste köpa ett nytt kylskåp! Imorse då vi kom ner var allting tinat i frysen och kylen fungerade inte heller. Åke tror att det går att laga, så vi håller väl tummarna för det.

Fint väder är det i alla fall ute, och det är än så länge lugnt och skönt på jobbet. Hoppas på en natt med lite lagom pyssel, så får jag väl se till att fira lite imorgon kväll, då är jag ledig!

Mina midsommarprinsessor

Inga kommentarer: