måndag 18 juni 2012

Planterat hallonbuskar

Oj, oj, oj vilken helg. Jag är fullkomligt utmattad, har sprungit som en skållad råtta på jobbet både igår och idag. Så många patienter, så lite tid... Lördagen var bra i alla fall, vi hade det ganska lugnt på jobbet, lite lagom med pyssel. I fredags var Emma här och grillade med mig och barnen, vi drack lite vin och hade det trevligt!
I torsdags träffade vi Johannes, Lisa och Sixten en kort stund. Han växer så fort den där lilla prinsen (Sixten alltså ;-)! Det blev en snabb visit den här gången men snart kommer de igen som tur är.

Jag har idag efter jobbet planterat hallonbuskar och blivit halvt slaktad av myggor. Hoppas att jag lyckas hålla plantorna vid liv, mina fingrar är inte mer än ljusgröna...
Nu är det lite ledigt i ett par dagar och imorgon ska jag och Elvira gå på stan och handla lite kläder åt henne, det ska bli mysigt!

Inga kommentarer: