onsdag 22 december 2010

En jäkla julklapp :-(

Jag har idag upptäckt att jag har en kal fläck på huvudet. Jag har haft det förut, när Elvira var liten. Då upptäckte jag en liten fläck som väldigt snabbt blev större och större, och till slut var hela hjässan kal. Det tog 1,5 år innan håret började komma tillbaka.
Jag har märkt under hösten att jag tappat väldigt mycket hår, och jag har haft samma känsla i flera månader; framför allt hjärtklappning, och en känsla av att vara stressad hela tiden. Jag har inte kunnat slappna av hur jag än har försökt. Jag/vi har svårt att få ihop vardagen med jobb, barn och renovering, vi har heller inte lyckats skapa något andrum på väldigt länge, och det tär förstås på psyke, humör och äktenskap.
Nu är det alltså dags att tänka om och se till att tempot mattas av. Jag blir bara så himla ledsen att det blev så här igen...

1 kommentar:

Fia sa...

Men vännen då, såg inte det här förrän nu.. Hoppas det är bättre nu! Puss