onsdag 8 december 2010

Pulkaåkning

Ledig idag och har i det närmaste färdigställt badrummet. Det som fattas är dörrfoder och så ska golvvärmen kopplas in, men jag säger att det är färdigt nu! Hallen har också fått tillbaka sitt gamla utseende :-)

Majken har ju varit lite krasslig de senaste dagarna, och det visade sig vara "Tredagarsfeber". Hon har varit lite otålig, vilket man ju är då man är hängig, men idag är hon nästan som vanligt igen. Så vi har varit ute och åkt pulka hon, jag och Alma. Hon gillade det verkligen!


Det är lite pyssel kvar här hemma innan det är jul på riktigt, men så är det ju några dagar kvar också. Hos oss blir julen lila, vit, silver och guld i år. Jag har blivit itutad att julen ska vara röd, så jag har trott att den måste vara det. Det är ju fint, men i år tänkte jag göra på ett annat sätt ;-)

Jag väntar och väntar på skattepengarna (som kommer den här veckan) så att jag kan ut och handla julklappar, jag är ju annars pank som vanligt...

2 kommentarer:

Ann-Sofi Engström sa...

Vilken gullunge i pulkan :-)

Anonym sa...

Vem har sagt att julen ska vara röd ;-)))