onsdag 22 december 2010

JulSTÖK

Sitter mitt i julstöket. Ja, just det, STÖKET! Jag kommer inte att hinna/orka med någon julstädning i år. Det får bli en undanplockning och så får vi hoppas på att julen kommer till oss ändå.
Vi hade julkonsert med kören i helgen, det gick bra och det var roligt. Men också jobbigt, 5 tvåtimmarskonserter på två dagar och en massa repetitioner. Jag är fortfarande trött (ja detta kombinerades med att mina barn har haft olika nattskift i, jag vet inte hur många nätter...) så jag önskar mig i julklapp: Lugn och ro! (Gapskratt!!!)
Granen står klädd och luktar jättegott, och köttbullarna är snart färdigstekta, skinkan griljerad och nästan alla julklappar köpta, så det får väl duga i år.

1 kommentar:

Ann-Sofi E sa...

Jag tror säkert Julen kommer till er fast man inte hunnit Julstäda....Tänk hur det ser ut efter maten intagits och det ligger papper och snören överallt....rödbetsallad och kaksmulor på golven. Ta det lugnt och NJUUUT....
STOR Julkram från mig