söndag 17 april 2011

Klädrensning

En härlig ledig helg har det varit. Började med en tapasmiddag med mamma och pappa i fredags. Igår var vi på 11-årskalas hos Carl (grannen och barnens tremänning) efter att vi slängt en massa skrot (ska fortsätta imorgon!), och idag har jag promenerat och Elvira cyklat till Skottsund. Hon har sålt alla sina Majblommor, och är så stolt. Duktig tjej, hon blir säkert affärskvinna när hon blir stor.
Min rygg behövde verkligen en promenad, det känns bättre på en gång då jag rört på mig.

Har badat mina tre prinsessor nu, så de är rena och fina och luktar så gott. Åke jobbar natt så jag ska passa på att rensa garderoberna Om han är hemma blir allt kvar, och därmed är rensningen helt ogjord. Men jag brukar inte slänga hans kläder, bara lägga undan dem, så jag är ganska snäll ;-)

Inga kommentarer: