onsdag 27 april 2011

Vad ska man ha på sig?

Jag var på stan härom dagen. Jag är så dödens trött på alla kläder i min garderob, jag skulle vilja byta ut alltihop, vilket inte plånboken skulle gilla, men ändå, jag kollade in säsongens nyheter. Jag brukar sällan ha problem med att jag inte hittar något som jag vill ha (snarare brukar jag hitta lite för mycket som jag vill ha...), men nu hittar jag varken skor eller kläder. Det är ett konstigt mode tycker jag, och helt plötsligt känner jag mig gammal!
Blommigt, blommigt, blommigt, långkjolar och långklänningar, jeans och Converse.
Jag gillar blommigt, och just därför har jag en del sån´t (som jag ledsnat på). Långkjol och långklänning är knappast klädsamt på en som har tax-ben som jag, man blir liksom fyrkantig. Jeans trivs jag inte så bra i och Converse (som är väldigt snygga faktiskt) har ALLA, och då blir jag lite anti. Så jag vet inte riktigt vad man ska ha på sig?

Inga kommentarer: