torsdag 29 mars 2012

Elvira 9 år

Vi har haft 9-årskalas här i veckan. Elvira fyllde år i tisdags. En mycket nöjd jubilar som fick nästan allt hon önskat sig, och hon kände sig väldigt stor sa hon gång på gång. Min lilla stora prinsessa!
Imorgon kväll är det dags för maskeradkalas för alla klasskompisar. Det blir pizza och glass.

Idag har jag varit hemma och läst och gjort den näst sista inlämningsuppgiften på den här kursen i handledarskap som jag läser. Det känns som om den aldrig tar slut...

Nu kan jag i alla fall säga att jag börjat träna på riktigt! Jag är riktigt flitig, både springer på löpband, tränar på crosstrainern och promenerar. Jag har väldigt tunga ben idag efter löpturen igår. Men det är lite skönt också. Imorrn är det vägning, så får vi se om det ger något resultat också!






Inga kommentarer: