måndag 28 juni 2010

Sommardag

Idag har det faktiskt varit sommar, om än lite kall blåst, men barnen har i alla fall kunnat bada.
Jag är lite hängig, har ont i halsen och är tung i huvudet, så jag har gått på Ipren hela dagen. Ingen träning idag alltså. Trist, för jag behöver ta nya tag efter midsommarsvullandet...

Imorgon blir det en tur till stan för att kika på all rea, åååå, jag är sååå shoppingsugen! Men kassan är skral den här månaden med, så det blir väl till att se men inte röra. Egentligen är det inget särskilt som jag behöver, men det är ju kul med shopping ändå.

Åke håller på att slipa golvet nere i lill-hallen, så det är slipdamm över hela nedervåningen... Det blir till att stortstäda efter detta (kan vara bra med en spark i rumpan i form av slipdamm också...).

Inga kommentarer: