måndag 21 november 2011

En så´n där vecka...

Sitter vid frukostbordet och laddar. Jag har "En-så´n-där" vecka framför mig. Kalendern är fullsmetad. Inte så roligt tycker jag, jag blir väldigt stressad när det är så. Jag har besök på Ögonmottagningen med Alma inbokat, tid på Barnmottagningen med Elvira, en tvådagars konferens med övernattning med jobbet (det ska bli jätteroligt! Vi får ju nästan aldrig göra sån´t skoj!), plus allt det andra vanliga; jobb, innebandyträningar och simskola, så avslutar jag med att jobba helgen...
 Men, nu är det inget att göra åt, och nästa vecka blir lite lugnare får vi hoppas.

Jag skulle vilja hinna med lite adventspynt också, men vi får väl se vad som hinns med. Golvet i vardagsrummet är fortfarande inte klart, så jag kanske får ha lite is i magen med mitt dekorerande ;-)

Jag trodde inte att jag skulle säga det här, men : Nu kan faktiskt snön få komma. Det är så himla grått och trist ute! Lite ljus och julstämning efterlyses för tillfället.


Inga kommentarer: