onsdag 16 november 2011

Trött...

Jag har inte skrivit på några dagar, jag är så otroligt trött och på rätt dåligt humör, det hör väl ihop antar jag. Men framför allt så har jag inget vettigt att skriva om jag inte bara ska vräka ur mig en massa negativiteter...

Jag har varit hemma med Majken idag. Hon hade feber inatt och var vaken en massa gånger, men hon är som vanligt idag. Hon behövde dock ändå vara hemma och vila till sig, för hon har varit lite hängig de senaste dagarna. Nu är det full fart på henne igen. Hon har sovit i 3,5 tim, det var väl det som behövdes.

Nu är det bara att bege sig mot jobbet. Kvällsmöte. Jag skulle mycket hellre vilja gosa ner mig i soffan och inte kliva upp förrän det är dags att gå och lägga sig. Men, det blir inget av med det!

1 kommentar:

Ann-Sofi E sa...

Samma här Elin....jag är såååå trött och saknar ljuset. Hösten är tuff när det blir så mörkt ute...skulle kunna sova hela dagen känns det som ibland. Även om jag inte älskar snö så blir det faktiskt skönt när snön kommer. Det blir ljusare iallafall.

Kram på dig