söndag 6 november 2011

Snabbvisit i Stockholm

Höstlovet är slut och skolan/dagis börjar igen. Vi har gjort en snabbvisit i Stockholm hos Lisa, Johannes och lilla Sixten. Tittade på deras nya hus och gosade lite med lillen. Det var jag, Elvira, Alma och mamma som åkte ner. Vi hann gå en liten stund på Barkaby, eller Stockholm Quality Outlet, och ett par skor och en sjal fick följa med hem :-)
Vi hade det trevligt och det var roligt att se hur de bor.

Jag har två "svullar-veckor" bakom mig. Jag har vräkt i mig en massa saker som jag trodde att jag saknade, vilket jag egentligen inte alls gjorde, utan bara mådde dåligt av att få i mig. Men, men, ibland kanske man måste få det bevisat för sig att det inte är så himla roligt att äta en massa onyttigt. Det gör också mig lite mera peppad när jag känner skillnaden i hur jag mår då jag äter godis, kakor och skräpmat. Mår inte så himla bra faktiskt.
Så nu är jag lite taggad igen!
Två steg framåt och ett tillbaka skulle man kunna sammanfatta det med. Nu tar jag två framåt igen, se´n kommer julen och då får vi se hur det blir...

2 kommentarer:

Ammeli sa...

Det är en tråkig period, mörkt och trist.. Jag känner samma, är tungt och jag är sugen på gosaker.. Vill helst ligga i soffan när kvällen kommer..MEN snart kommer ju ett nytt år och då brukar jag bli himla taggad!! Såå det jag menar är att DU är såå himla snygg o bra som du ÄR.. Snart är du på igen - kram Annamaria

Elin sa...

Tusen tack Annamaria! Du är så gullig!