lördag 12 november 2011

Oordning

Det ser ut som ett krig hemma hos oss! Golvet i vardagsrummet är uppbrutet för isolering, och vardagsrummet har flyttat in i matrummet, som flyttat in i köket som delvis bor i hallen...
Jag har hållit mig på övervåningen och hållit på med tvätt och sortering hela dagen. Sååå tråkigt, och jag är så innerligt less på hushållsarbete för tillfället så att jag skulle vilja kräkas!

Barnen har varit rastlösa och jag har varit på dåligt humör (PMS-bitch)... Ingen bra kombination. Med facit i hand: En dag av felprioriteringar. Skulle ha hittat på något annat så hade det kanske varit roligare, men vissa saker måste man ju tyvärr göra, som tvätta. Nu blir det ett bad för tjejerna, ett glas vin till mamman (svärmor har sagt att det fungerar bra vid tillfällen som detta;-) och sedan en slapp stund i soffan.

Imorgon är det farsdag och då blir det kalas :-)

Inga kommentarer: