måndag 13 augusti 2012

Det vänder!

Ja, faktiskt, turen som varit på alla andra ställen än hos oss den senaste tiden verkar ha kommit på bättre tankar! Det ordnar upp sig det ena efter det andra, och det känns så skönt! Ekonomin håller på att hämta igen sig tack vare försäkringsbolaget och några sålda kompressorer för Åkes del, vi har fått sova ut varje dag under semestern vilket inte hänt på 9½ år, gissa om livet ser lite ljusare ut?

Jag sitter nu och väntar på Emma som ska komma och promenera med mig, jag måste tvinga mig ut och röra på mig (har bara latat mig de senaste tre veckorna...) för min rygg är riktigt kass. Jag vet ju att jag måste hålla igång om jag ska slippa dras med den här besvärlig ryggen, och ändå har jag inte gjort det. Skärpning!

Min nya dator funkar toppen! Johannes har fått utöva en hel del konsultation för installation av nya program och annat som man kan tänkas behöva inför det skrivande som förhoppningsvis kommer. Jag är ingen direkt fena på det här med datorer, men jag kanske blir ;-)

1 kommentar:

Mor sa...

Härligt!!! Det måste vara mörkt ibland för annars är det svårt att se ljuset.