fredag 5 oktober 2012

Fått mycket gjort på hemmaplan

Idag har vi fått mycket gjort trots att vi bara varit hemma. Åke har jobbat med däcken i garaget och jag och Majken har varit hemma och myst. En del saker har bara fallit på plats! Åke har visserligen köpt en bil (ja, jag vet... Han är hopplös!) som han tänker fixa till lite och sälja. 
Jag har städat bägge bilarna (Guuud vad skräpigt och smutsigt det var i dem bägge två!), och vi har ordnat det med byte av bank och på så sätt sänkt boendekostnaderna med nästan hälften :-) En del skrivjobb har jag också pysslat med, det är väldigt roligt, jag har svårt att slita mig!
Handlat och lagat en mycket god middag: Fetaostbiffar med tsatziki och friterade kålrotspommes, till det ett glas rött. Nu kan fredagsmyset börja, eller fortsätta!

Inga kommentarer: