fredag 19 oktober 2012

Hemma igen efter Londonresan

Det är nu en vecka sedan vi kom hem från London. Vi har haft de jättebra. Mysigt och trevligt. Jag blev förstås förkyld som bara den strax innan vi skulle fara, så jag knaprade Ipren och Alvedon hela resan... Men det funkade bra ändå.
 
Vi hoppade över de turistiga sevärdheterna, ja vi såg ju Big Ben och var på Trafalgar square och så, men gick inte på några museum och sånt. Skönt tycker jag. Jag är ju lagom kulturell av mig... Det som lockar mig när man är i andra länder och städer är inte främst kultur och sevärdheter, jag gillar att strosa runt och känna hur det känns att bara vara. Shopping är ju också roligt ;-)
 
Det blev en hel del shopping i London, både för mig och för Åke. Trevliga resturanger (inte bara, men mestadels), fint hotell (som i och för sig låg lite väl långt från själva centrum), härliga pubar och fint väder faktiskt!
 
Det hade gått jättebra med barnen hos mormor och morfar, och väl hemma igen så rullar allt på som vanligt. Det märks inte att man varit borta.

Inga kommentarer: