måndag 22 oktober 2012

Ny vecka nya tag

För första dagen på väldigt länge är jag ensam hemma en ledig dag. Den senaste tiden har det varit något sjukt barn hemma varje gång jag varit ledig. Men idag får jag rå om mig själv, det ska bli härligt!
Jag har jobbat i helgen, och veckan som gått har varit hektisk. På något sätt blir det alltid ett bakslag i vardagslivet då man varit bortrest och haft det trevligt. Man ligger efter med en hel del i rutinerna, hela agendan har lagts åt sidan för en stund och måste komma ifatt. Det känns som att man inte hinner med någonting.
 
Mina mål för den här veckan är att komma igång med att röra på fläsket igen (kriget mot vågen har varit tamt kan man säga...), och jag skulle behöva koncentrera mig lite på Rosas writing för att kunna komma igång.
Ska bara tvätta, handla, dricka kaffe, åka till stan och sätta in pengar åt Åke, byta en present åt Ingrid, äta lunch med Emma (:-) och gå på "Drop-in-fika" på dagis först!

Inga kommentarer: