söndag 4 september 2011

Trött söndag

Hes, förkyld och hängig. Det är statuset för tillfället. Åke och Elvira är i samma läge. Och som grädde på moset är det jobbarhelg... Hade en jobbig fredag på jobbet, men gårdagen var bättre. Hoppas att kvällen kommer att ha ett behagligt tempo.

Då jag ändå gnäller lite kan jag ju också ondgöra mig lite över den här platån jag hamnat på då det gäller viktminskning. Jag står helt stilla i vikt, och kommer liksom inte vidare. Ska pröva minska på grädden och öka på promenaderna.
Springning var inte alls bra för min rygg, jag har haft ont i ryggen hela veckan efter den där turen jag gjorde i början av veckan. Min rygg är som bekant inte särskilt bra efter alla graviditeter, balansgången då det gäller motion, och hur mycket det bör vara av den varan, är ganska fin. För mycket, liksom för lite, gör den inte glad...

Nu - frukost, får se om den kan få till humöret!




Inga kommentarer: