torsdag 15 september 2011

Var tog energin vägen?

Nyligen hemkommen från jobbet. Jag har just konstaterat att den där härliga energin och känslan av att vara utvilad som infann sig efter semestern numera är som bortblåst. Nu är allt som vanligt igen. Trött, tröttare, tröttast. Inga sovmorgnar, skjutsar hit och dit, ett evigt lappande med vem som ska hinna hit och dit. Trasiga bilar och tomma plånböcker (i och för sig inget nytt med det senast nämnda ;-)

Blåst känner jag mig också på alla fina höstdagar med strålande sol och stärkande promenader som jag hade föreställt mig i min fantasi om min favoritmånad. Istället är det regn och rusk vareviga dag...
Ja det här var ju upplyftande!

Egentligen tror jag inte att man ska skriva blogginlägg då man är trött, så nu går jag och sussar så kanske jag blir lite roligare imorrn :-)

Inga kommentarer: