torsdag 20 oktober 2011

Huvudvärk

Jag har en envis huvudvärk idag. Jag börjar jobba kl 16 och hade tänkt mig att ta en promenad innan jag börjar, men jag tror inte att jag orkar det. Det är kanske de stora inredningsfrågorna som värker där inne... I så fall hoppas jag att det kommer att poppa upp några bra idéer snart. Jag håller fortfarande på att försöka få till det i köket. Nu har de nya bruna hissgardinerna åkt ut och ersatts med vita. Det blev så lugnt och skönt. Snacka om att jag har perceptionsstörningar!
Nog tjatar om dessa ytliga detaljer!

Snart är vi långlediga och jag och Åke ska fara till Prag. Det ska bli roligt! Barnen längtar efter att få vara med mormor och morfar, så det känns inte så farligt att lämna dem. Jag är bara lite orolig att planet ska störta och att de då blir föräldralösa. Jag är inte särskilt orolig av mig annars, men när vi ska åka iväg utan barnen brukar jag bli lite nojig. Det är väl så det är, att man ska vara lite orolig då man är förälder. Det ingick tydligen i uppdraget!


Inga kommentarer: