lördag 22 oktober 2011

Packar

Mitt uppe i packningen. Inatt ska vi fara ner till Arlanda och vidare imorgon bitti till Prag. Det ska bli roligt! Hoppas på lite shopping, fint väder och god öl :-)

Idag har vi gjort höst på gården, lite sent kanske jag vet, men nu är det gjort i alla fall. Det känns så vemodigt att städa bort sommaren tycker jag. Det är långt tills den kommer tillbaka, och innan dess ska den komma, den kalla oändliga vintern. I år vill jag ha en vinter med lagom mycket snö (ca 1/2 meter) och max 10 minusgrader i temperatur. Då behöver man inte gruva sig.
Tjejerna har varit jätteduktiga och städat bilarna och bussen :-)

Nej, nu ska jag stoppa ner det sista i resväskan, se´n ska vi mysa med våra prinsessor lite innan det är dags att fara iväg och roa oss på egen hand.

Inga kommentarer: