måndag 17 oktober 2011

Måndag gör jag ingenting (nästan).

Pust! En hektisk helg är över och jag välkomnar min lediga måndag! Det har varit sååå fint väder i helgen och jag har varit inne nästan hela tiden. Lördagen var bråkig och rörig här hemma på förmiddagen, och se´n jobbade jag kväll. Jag gick från cirkusen hemma till kaoset på jobbet, det kunde inte annat bli än hjärtklappning och dåligt humör. Mitt EKG: sinusrytm runt 100/min. Rikligt med VES.

Igår fyllde Ingrid år, så innan kalaset var det bara att packa in familjen i bilen och fara till Birsta för presentinhandling, se´n lunch och kalas på det. Svidade sedan om och begav mig till Alnö kyrka för repetition och konsert hela kvällen lång. Det var kul, kyrkan var fullsatt och de i publiken såg nöjda ut.

Det ser ut att bli lika fint idag, så planeringen blir: Kaffe, tvätta, vika tvätt, ta en lååång promenad med Harlan Coben i öronen, lunch och efter det en liten nap på soffan. Inget smink, och inget fix med håret, borsta tänderna och deo blir det enda idag.




Inga kommentarer: