fredag 14 oktober 2011

Tillbaka

Det har varit något fel med bloggen den här veckan, och sedan har det varit något klater med internet också, men nu är allt som vanligt igen. Jag hade skrivit ett långt inlägg häromdagen som varken gick att spara eller publicera...

I tisdags var Eva och jag och Melker till stan. Vi gick i en massa inredningsbutiker och samlade lite idéer, handlade lite gjorde vi också. Mitt blev tillbakalämnat dagen efter då det inte alls blev som jag tänkt mig. Men det blev tydligen bra hemma hos Eva. Måste inspektera någon dag! 
Vi lunchade på Charm och sedan tyckte Melker att det var dags att åka hem. Han är ju av manligt kön, och trivs väl säkert inte allt för länge på stan... Men en kort trevlig tur var det.

Jag har hållit på och försöka få till vårt kök så att det ser mysigt och hemtrevligt ut. Jag lyckas aldrig hur jag än försöker. Som sagt så lämnade jag tillbaka allt som jag köpt och köpte nytt. Det blev nog ganska bra, men jag är fortfarande inte helt nöjd. Det är viktiga saker det här med inredning!

Idag är jag ledig och ska få hit mormor och morfar på fika. Jag tänkte prova göra en LCHF-kladdkaka. Om den blir bra kommer väl receptet senare.

Inga kommentarer: