måndag 9 april 2012

Bara skit

En vecka sedan januari har varit utan VAB, det var förra veckan. Nu är det dags igen... Åke har legat sjuk hela helgen och nu är det Elviras tur. Jag är så JÄVLA LESS på att gå hemma i huset och bara passa upp på sjuka barn! Förstå mig rätt, det är barnen det är synd om, jag vet. Vi har inte kunnat göra något tillsammans sedan i januari eftersom någon är sjuk hela tiden, bara fått försöka pussla med dessa VAB-dagar, vem ska vara hemma nu och vem är hemma imorgon? Jag känner mig inlåst och jag håller på att få panik! Till på köpet snöar det också!
Ibland är det så här att vara förälder, jag vet det också, men just nu hjälps inte det, jag känner så här i alla fall. Skulle vilja ha en fjärrkontroll, då skulle jag trycka på FF!

1 kommentar:

Ann-Sofi Engström sa...

Men stackare....låter inte alls roligt. Håller tummarna för bot o bättring nu.
Kram på dig