måndag 9 april 2012

Nja, kanske inte bara skit...

Jag måste ju faktiskt skriva lite om det trevliga som hänt i påsk också, för det har inte bara varit eländigt om jag ska vara rättvis och ärlig, och det ska man ju!
Johannes, Lisa och Sixten har varit hemma och vi har träffat dem en hel del. Han är sååå go´den där lillen, och vacker som tusan! Han har växt mycket sedan jul och han är en himla mysig bäbis! Pigg och glad! Det var ju förstås roligt att träffa Lisa och Johannes också ;-)

Igår var vi på kalas hos Eva och Andreas. Dubbelkalas eftersom de fyller så tätt inpå varandra. Det var trevligt, Evas bröder med barn var också där.

Jag har köpt mig ett träningskort på gymet i Kvissle och varit där och tränat idag. Sprungit på bandet och tränat lite armar och mage. Jag känner att träningen går framåt och att konditionen blir bättre, men det går långsamt och jag får väl kanske ha lite tålamod till hands... Men det viktiga är ju faktiskt att jag tränar, och det gör jag ju!

Det blev tyvärr ingen äggletning i år pga alla sjukdomar, men då är vi väl extra taggade till nästa år kanske?

Inga kommentarer: