fredag 13 april 2012

Påsklov

Här har vi blandade skurar av bråk, hemtentaångest, laga frukost, laga lunch och laga middag. En halvseg familj som håller på att repa sig efter alla sjukdomar.
Jag, Alma och Elvira var på bio igår för att bryta bråktrenden, men det gick inget vidare. Idag har vi satt upp studsmattan, men det var bara roligt en stund. De är ta mig f**n aldrig nöjda mina barn!
Får se om vi tar oss en tur till lekparken i eftermiddag.

Alma har två lösa tänder! Riktigt lösa också, sådär så att hon när som helst kommer att tappa dem. Man hinner inte riktigt med på att hon också håller på att bli stor, min lilla unge.

Jag har som sagt en hemtenta som ligger och skaver. Den ska vara inne på måndag och i och med det är förhoppningsvis den här kursen i handledarskap slut. Det ska bli SÅ SKÖÖÖÖNT!!! En sak mindre att bry sig om!

Inga kommentarer: