söndag 23 maj 2010

Slut på helgen


Igår var det alltså "Den stora Loppis-dagen". Klockan 07.20 gick Elvira ner till farmor för att baka bullar och kakor som hon skulle sälja. Hon lyckades locka hit stora delar av släkten och fick sålt för närmare 500 kr! Inte illa! Hon blir nog affärsman när hon blir stor.
Kvällen avslutades med en spontan vinkväll då Andréns kom förbi och pratade ett tag, vi lyckades tömma ett par vinflaskor och jag som är lite otränad på ämnet kände mig lite trög i skallen imorse...
Det har regnat idag, och varit en rätt så tråkig dag. Det har inte blivit mycket motionerat den här helgen heller. Om det vore någon ordning på mig skulle jag avsluta med ett pass på crosstrainern, vi får väl se hur jag gör...
Imorgon har Åke och jag vår andra bröllopsdag!

Inga kommentarer: