tisdag 4 maj 2010

Mat-skvätt i köket!

Efter att jag fått Majken att äntligen äta min egen mat så har jag nu haft en förmiddag som betytt påfyllning av förrådet. Jag har lagat och mixat så det skvätt runt halva mitt nystädade kök. Så gardinerna måste bytas omgående... Det stod faktiskt på min "Att-göra-lista" men jag hade väl kanske inte tänkt mig att göra det idag. Lampskärmen fick sig också en liten dusch...
Jag tror inte att jag fixar att gå någon promenad idag. Jag har nog i min iver över att konditionen blivit bättre tagit i lite för hårt, så jag har väldigt ont i bäcken och rygg. Det känns lite löjligt, för jag har inte gått längre än 45-60 min. men det verkar vara för mycket. Jag antar att det är vila och värktabletter som gäller i ett par dagar. Så tråkigt när jag kommit igång så bra med mitt "nya liv".
Körövning och ensam med damerna i kväll. Åke jobbar natt.

Inga kommentarer: