onsdag 12 maj 2010

Ser fram emot imorgon!

Veckan har fortsatt ungefär som senast jag skrev, men vi har tagit små steg framåt, och vi hoppas på att vända trenden inom veckans andra hälft. Ibland skulle det inte vara dumt med lite superkrafter, som en extra portion tålamod till exempel. Nog tjatat om det...
Imorgon ska jag och Åke ha en hel dag för oss själva. Barnen ska vara med mina föräldrar och vi ska bara ha trevligt och umgås hela dagen. Precis vad vi behöver! Vi hade tänkt att åka och shoppa lite och sedan gå ut och äta på kvällen. Ska bli härligt. Hoppas också att det ska ge lite ny energi, på flera plan. Håller nu tummarna för att alla ska hålla sig friska.
Ikväll har vi spelat kort istället för att titta på TV, det var länge sedan, och vad kul det var!
Nu ska jag gå och lägga mig så att det snart blir imorgon!

Inga kommentarer: