lördag 31 juli 2010

Stockholm

Vi har lånat Johannes och Lisas lägenhet och tillbringar helgen i Stockholm. Det har inte börjat något vidare tyvärr. Efter resturangbesökMongolian Barbecue som innebar buffé, blev det huvudet i toan för resten av kvällen. Jag måste ha blivit matförgiftad. Jag kommer inte ihåg att jag blivit det förut, trots att man ätit på en hel del knepiga ställen tidigare. Otäckt var det i alla fall, men nu när magen är tom och platt (den var rejält svullen igår...) så väljer jag att se det som detox ;-)
Majken har sovit illa inatt, vilket innebär att vi också har gjort det. Så vi tar det lite lugnt nu på morgonen.
Tjejerna, de stora, verkar ha det bra med mormor och morfar. En hel del fiske har det tydligen varit för Elviras del, det brukar innebära tummen upp! Hon ringde igår kväll och var trött och ledsen och saknade sin mamma, men somnade alldeles efter det och och ringde nyss igen och då lät det som om de har en spännande dag framför sig.
Det hoppas jag att vi också har. Först ska vi gå och hälsa på Helena, Herman och Daniel och sedan ska vi nog gå en sväng på stan.

Inga kommentarer: