måndag 5 juli 2010

Varmt :-)

Sitter inne och pustar ut lite, det är så varmt ute! Som tur är blåser det så det fläktar skönt. Vi har hunnit vara en stund på stranden idag, men det blåste faktiskt lite för mycket så vi for hem. Här på gården är det skönare. Men om jag får välja tar jag skuggan, ååå så skönt det är att sitta i skuggan! Det är bara det att man "måste" få lite färg också då det äntligen är sommar och sol, så man får väl stå ut i solen några korta stunder i taget. (Ja, nu låter det som att jag sitter och slappar och har hur mycket tid som helst, inte tre barn som vill tre olika saker och ska äta vid olika tillfällen...)
Allergin är jobbig idag, och medicinen gör mig sååå trött. Skulle velat ha en hängmatta i skuggan under äppelträdet som jag tilläts ligga i några timmar.
Ja, ja, nu är det kaffepaus!

Inga kommentarer: