tisdag 15 februari 2011

Alla hjärtans dag

Jag fick en present av min kära man! Plus en massa vackra teckningar av barnen. Gulligt! Många tycker att den dagen bara är ett kommersiellt jippo, vilket det kanske är, som så mycket annat. Men det bryr jag mig inte om. Jag tycker att man ska fira och uppmärksamma de man tycker om! Jag och Åke brukar inte köpa presenter till varandra på Alla hjärtans dag, men jag fick ett träningsspel till X-boxen där man kan träna med en personlig tränare. Det ska bli spännande. Om inte annat så får väl familjen något att skratta åt då mamma flåsar framför tv´n.
I övrigt så var den en härlig dag. Lagade go´middag med Tapas och vin och fikade nybakade vaniljhjärtan. Ja, jag tog ett, och det var gott. Men sedan fick jag ont i magen...

Det står helt stilla på vågen igen. Känner mig lite otålig (som vanligt), men jag hänger i. Jag SKA lyckas!

Inga kommentarer: