onsdag 2 februari 2011

En hel hög med inspiration

Fy, vilken natt! Jag ska inte utveckla det här med sömnen igen, tröttsamt ämne. Majken är lite förkyld, vilket som bekant inte är någon vidare kombination ihop med napp...
Alma har varit hemma idag, och medan Majken sov på förmiddagen så slocknade vi i soffan. Så skönt! Efter det så har dagen varit härligt behaglig!
Jag har en hel hög med inredningstidningar framför mig, så egentligen har jag inte tid att blogga nu ;-) Och nu när solen varit framme så många dagar i sträck så luras man ju att tro att våren är på väg, och då blir man ju sugen på att göra vår i hela huset. Kanske man ska hoppas på lite sämre väder, annars lär det bli dyrt då jag plöjt igenom högen.
Nu ska jag ha en mysig stund i min ensamhet, Åke är och spelar innebandy och barnen sussar vackert!

Inga kommentarer: