tisdag 22 februari 2011

Konsert igen

Nyligen hemkommen från konsert med kören. De duggar tätt nu konserterna, men nu dröjer det i alla fall två månader till nästa gång, och då är vi i Spanien!!! Kul!
Jag har varit ledig idag, och piffat till det i Almas rum, både hon och jag är riktigt nöjda! När man har tre tjejer blir det en hel del rosa. Jag gillar rosa, men nu har det blivit för mycket, så vi passar på att blanda in lite andra färger samtidigt som det ska bli någon form av städning. (Han som tog på sig att städa huset, alltså vara städerska på riktigt, har fått sparken. Han är nämligen helt oduglig inom ämnet - just det: min man!)
Igår var vi lediga både jag och Åke, det var länge sedan vi var lediga på samma dag. Men det var trevligt att få umgås lite. På eftermiddagen då barnen kommit hem så var vi ute allihopa och åkte pulka i det fina vädret. Vi hade så roligt, och barnen var sams en hel lång stund, men det slutade förstås med att alla tre grinade och vi gick in. Men det var kul en ganska lång stund i alla fall! :-)

Inga kommentarer: