fredag 21 januari 2011

Ett år till

Ja, igår fyllde jag ett år till. Lite klokare känner jag mig nog idag om jag känner efter allt vad jag kan ;-) Egentligen var det en helt vanlig dag. Men jag tycker fortfarande att det är speciellt med födelsedagar. Jag tycker att det är viktigt att bry sig om födelsedagar. Även om det kan vara en minst lika betydelsefull dag en onsdag i maj, så tycker jag att det är viktigt att bry sig om just SIN dag. Och jag blev uppvaktad från alla möjliga håll, roligt!

Men i sanningens namn så måste jag erkänna att jag är rätt så trött på just kalas för tillfället. Efter att ha avverkat hela Nylanders släktsida med kalas under hösten, sedan jul, nyår, och en del födelsedagar efter det, så blir det skönt med ett litet uppehåll på 2 månader. Nästa gång blir det Elvira som firas.


Jag fick lite paket också, bland annat presentkort på Birsta City, som jag genast var tvungen att utnyttja. Det blev ett par riktigt snygga skor förstås :-)

1 kommentar:

Sara sa...

Äntligen har jag hittat hit! Inte visste jag att du har blogg :-) Vilka fiiiina skor!!

Kram sara