lördag 29 januari 2011

Lite seg idag...

Igår kväll var jag på fest med jobbet. Vi hade avtackning av några som har slutat och firade några som fyllt år. Det var väldigt trevligt! Jag är så glad att jag har så härliga arbetskamrater, och ledsen att några av dem slutat...
Det blev en tidig kväll, eller med mina mått mätt egentligen sen, men jag var hemma vid 24-tiden. Sovit dåligt (vinets fel) och blev väckt x flera under morgonen. Sen har jag varit mest trött och irriterad hela dagen. Alma har verkligen varit skitjobbig! Hon är inne i någon period där hon bara gnäller, grinar och är allmänt omöjlig, inte så roligt i kombination med att man är "dagen-efter-trött"...
Vi har varit i Matfors och badat, så nu är barnaskarans energi rätt så uttömd, hoppas på en tidig kväll för deras del ;-)

I torsdags då jag var ledig tapetserade jag garderobsdörrarna i matrummet, det blev jättefint om jag får säga det själv!


2 kommentarer:

Ann-Sofi Engström sa...

Vad fint!
Vad duktig du är på att inreda och greja. Jag hade mycket trevligt igår och fick såååå fint halsband av mina fina fd arbetskamrater. Saknar er ofta ochmycket.
Kram

Ammeli sa...

Snygggt!!tack för senast :) - Var ju jättekul att träffa dig <3 -kraaaaaaaaam